• (Android) Fruit Block - Puzzle Legend codes onbeperkt tokens

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Fruit Block - Puzzle Legend ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Fruit Block - Puzzle Legend IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ codes onbeperkt tokens ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Fruit Block - Puzzle Legend 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Gaaf spel

    Hallo, ik ben Kathreen, ik ben hier gekomen om over dit spel te rapporteren wanneer het naar bepaalde nummers gaat, zoals 5,1,9 het zal stoppen en en zal achterblijven, probeer alsjeblieft het beste te doen in dit spel:(

    Fruit Block - Puzzle Legend कैज़ुअल गेम uyg

    Ik vind dit spel leuk omdat het te makkelijk is

    leuk spel. goede tijd voorbijganger. 5 sterren als je de score bijhoudt en de prijzen doorschuift naar het volgende spel!

    Goed om te spelen en de tijd gaat gemakkelijk voorbij

    Gaan

    Super leuk spel

    Slecht spel. Vrije tijd vuller. Hou ervan.

    Kan level 828 niet halen. Het lijkt vast te zitten.

    Heel tof spel alleen een nadeel is het muziekje is irriterend en er is teveel reclame als je er wat aan kan doen geef ik het een vijf sterren waard

    Fruit Block - Puzzle Legend कैज़ुअल गेम uyg

    erg leuk

    Afgezien van VEEL te veel advertenties (hoewel vrij kort), is het een leuk en mogelijk verslavend spel.

    Dit spel is ongelooflijk. Het verhaal is zo meeslepend dat ik op een gegeven moment zelfs in tranen uitbarstte. De graphics zijn ongelooflijk, nog nooit heb ik zo'n schoonheid in een game gezien. De gameplay is zo simplistisch dat iedereen deze game zou kunnen oppakken en spelen. 20/20.

    Leuk spel om naar te kijken en te spelen.

    Ik geniet van het spel, maar er is de laatste tijd iets serieus mis. Het stopt en het scherm wordt zwart in het midden van het spel.

    Waarom loopt het spel de hele tijd vast?

    Heel leuk!!!

    Sky Wars for Blockman Go Aventură jlxs

    Te veel advertenties, ik bedoel, op het moment dat je klikt om het spel te spelen, is er een advertentie. Je speelt deze games om de tijd te doden of om te kalmeren na een lange dag en het laatste dat je wilt zien, is een advertentie wanneer je de gamemodus opent. Dit is een geweldig spel, maar de advertenties zijn een grote afknapper.

    Ik hou van dit spel! Het is zo leuk om een spel te spelen dat geen advertenties heeft waarin wordt gevraagd om meer munten te kopen voordat je ermee kunt spelen.

    Fruit Block - Puzzle Legend कैज़ुअल गेम uyg

    Te veel vastlopen

    Leuk spel! ❤❤❤

    Reclame

    Hak plezant!

    Voor de upgrade is deze app erg leuk om te spelen. Nu meer anders, iets irritants. Dus ik heb vanmorgen een beoordeling gegeven.

    Je krijgt letterlijk een advertentie na elk level 5+, ik heb er genoeg gespeeld die zo'n ervaring niet hebben. Zeer snel verwijderd

    Het zal beter zijn als je een gratis modus hebt. Wil gewoon spelen zonder doel

    Dit spel is heel casual. Geen dagelijkse uitdagingen. Geen toernooien. Speel gewoon in je eigen tempo. Een waarschuwing: de gamemuziek zorgt voor een oorworm die je niet uit je hoofd krijgt.

    Lawaaierige advertenties ad misselijk. Alleen duimen omhoog voor games waarbij spelers ze kunnen verwijderen.

    Héél..leuk

    Ik kan niet meer bijkomen van het lachen!!!!!!

    Te veel.. te veel voegt toe. Maar nog steeds deinende plezier .... verwijder advertenties plase

    Ik vind het spel leuk, maar het zou wat moeilijker kunnen zijn en ik heb het gevoel dat ik niet werk om iets te krijgen waar het gewoon eindeloos niets is

     


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :